Pełna kontrola

Reklamodawca ma pełną kontrolę nad budżetem, a różnorodne strategie kupowania sprawiają, że może efektywniej wykorzystać swój budżet

Automatyzacja procesu

Automatyzacja całego procesu pozwala osiągnąć najlepszą cenę za najbardziej dopasowane adresy przy gwarancji deduplikacji użytkowników

Ciągłość sprzedaży

Mailmatic zapewnia reklamodawcom możliwość ciągłego prowadzenia działań email marketingowych dostarczając stały ruch na stronę

Aukcyjny model sprzedaży

Reklamodawca określa target oraz maksymalny CPM, a system kupuje adresy pasujące do targetu po możliwie jak najniższej stawce

Precyzyjne targetowanie

Posiadamy znacznie więcej danych na temat konkretnego adresu, gdyż informacje o nich pochodzą z wielu niezależnych źródeł

Brak budżetu minimalnego

Reklamodawca decyduje o wysokości budżetu jaki przeznacza na działania reklamowe

Nowe podejście

Buduj swoje kampanie w oparciu o dotarcie do właściwych użytkowników, a nie bazy. Mailmatic pozwala na dotarcie do właściwych użytkowników, bez względu w jakiej bazie się znajdują

Deduplikacja

Platforma Mailmatic posiada szereg zabezpieczeń, które uniemożliwiają wysyłkę tej samej reklamy do tego samego tego samego użytkownika

Aukcyjny model sprzedaży

Wydawca określa minimalna stawkę za jaką chce sprzedać swoje zasoby, a system kontorluje przebieg aukcji w taki sposób, osiągnąć najwyższą cenę.

Bezpieczeństwo

W momencie uploadu bazy, wszystkie dane są szyfrowane, a system nie operuje na adresach tylko na zaszyfrowanych danych. W żadnym momencie wydawca nie przestaje być właścicielem swojej bazy

Rozliczamy się w CPM

Jedynym modelem rozliczeń wewnątrz platformy Mailmatic jest model CPM

Automatyzacja procesów

Obsługa bazy mailowej do proces czasochłonny. Dzięki wykorzystaniu w pełni zautomatyzowanego narzędzia, cały proces staje się łatwy i przyjemny

Zarabiaj na danych

Wydawca ma możliwość zarabiania za każdym razem, gdy jego dane zostały wykorzystane do sprzedaży mailingu, nawet gdy mailing zostanie wysłany w innej bazy mailingowej

Własny system sendingowy

Posiadamy własny system do wysyłek mailingów, który w sposób automatyczny wyśle odpowiednie kampanie do odpowiednich odbiorów, zgodnie z harmonogramem ustalonym przez wydawcę

Bogate raporty

Dostęp do raportów umożliwi wydawcy pełną kontrolę nad monetyzacją bazy

Ciągłość sprzedaży

Wykorzystanie platformy pozwala prowadzić wydawcom sprzedaż mailingów w sposób ciągły, co oznacza że Twoja baza jest w obrocie nonstop